- Het gebruik van de accommodatie en haar voorzieningen is geheel voor eigen risico. Het bestuur van Stichting MFC Harderwijk is niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies aan en van uw eigendommen.
- Alle bezoekers dienen de aanwijzingen van de medewerkers op te volgen.
- Bezoekers dienen zich in en rondom de locatie behoorlijk te gedragen en zich te onthouden van luid, beledigend, discriminerend, intimiderend taalgebruik of ander ongepast dan wel onbehoorlijk gedrag tegenover andere gasten of personeel.
- Bij constatering van diefstal, vernielingen, verbaal en/of lichamelijk geweld, wordt aangifte gedaan bij de politie en de toegang tot de accommodatie worden ontzegd.
- In en rondom het pand mag niet gerookt worden, behalve op de daarvoor aangewezen locatie.
- Er wordt geen alcohol verkocht aan personen beneden de 18 jaar.
- Het is niet toegestaan om eigen drink- en etenswaren in de ontmoetingsruimte te nuttigen.
- Houd de nooduitgangen altijd vrij van obstakels.
- Honden dienen aangelijnd te zijn.
Wanneer de bezoekers zich niet aan deze regels houden, worden zij hierop gewezen. Wanneer een waarschuwing genegeerd wordt, kan de toegang tot de accommodatie ontzegd worden.

Vertrouwenspersoon
Steun- en Meldpunt MFC Harderwijk
Klachten of problemen?
Bij MFC Harderwijk vinden we het belangrijk dat medewerkers, vrijwilligers, gasten, huurders en bezoekers zich welkom, veilig en prettig voelen. Onze MFC’s moeten een plek zijn waar iedereen met respect met elkaar omgaat.
Heb je een klacht, probleem of loop je tegen iets aan, dan moedigen we je aan om dit te melden en te bespreken. Alleen dan kunnen we samen werken aan een oplossing.
Stap 1 – Bespreek het met de direct betrokkene
Als je een klacht of probleem hebt met een medewerker, vrijwilliger of andere betrokkene, bespreek dit dan bij voorkeur eerst met de persoon in kwestie. Vaak kunnen problemen in een goed gesprek worden opgelost.
Stap 2 – Locatiemanager of directeur
Is het probleem niet opgelost, of vind je het lastig om het rechtstreeks te bespreken? Dan kun je terecht bij een van onze locatiemanagers of bij de directeur van MFC Harderwijk. Zij zijn het eerste formele aanspreekpunt voor klachten of meldingen.
Locatiemanager MFC de Kiekmure: Martin Willemsen martinwillemsen@mfcharderwijk.nl
Locatiemanager MFC de Roef: Auke van Scherrenburg aukevanscherrenburg@mfcharderwijk.nl
Directeur MFC Harderwijk: Daniëlle Meloen daniellemeloen@mfcharderwijk.nl
Stap 3 – Interne contactpersoon
Als je de situatie niet kunt of wilt bespreken met een manager of directeur, dan kun je contact opnemen met de interne contactpersoon. De interne contactpersoon biedt een luisterend oor, neemt meldingen aan, bespreekt mogelijke vervolgstappen en denkt mee over een passende oplossing.
Liever Extern? Dat kan ook.
Soms wil je je verhaal liever niet binnen de organisatie delen, of heb je al iets gemeld maar voel je je niet gehoord. Dan kun je contact opnemen met een van onze onafhankelijke externe vertrouwenspersonen.
Hieronder vindt je de contactgegevens.